29 Kasım 2010 Pazartesi

Bana kimse bayılmadı ama!



Bugün hayatımın en iğrenç gününü geçirdim diyebilirim.. Zaten sabah uyandığımda berbat bir gün olacağını anlamıştım..
Okulda gayet sakin bir şekilde kantinde tıkınıyorduk arkadaşlarla. Yan masada okula başladığım tarihten beri birlikte olan bir çift oturuyordu..Normalde bizde masada o kadar sessiz oturacak insanlar değiliz. Ama nedense suskunduk hepimiz. Çıt çıkmıyor,sadece yan masadakilerin sesleri geliyor. Gayet normal bir şekilde muhabbet ediyorlardı,gülüşüyorlardı. Hiçbir şey yok gibiydi. Birden ayağa kalktılar ve kız ben artık bitirmek istiyorum dedi. Demesiyle çocuğun yere yığılması bir oldu. Hepimiz panikledik,napacağımızı şaşırdık. Cocuk epilepsi hastası ve nöbet geçiriyordu. Kuzenimde o evrelerden geçtiği için biraz bilgiliydim. Müdahele etmek istedim ama çok bildiğini sanıp bi bok bilmeyen öğretmenler izin vermedi.. En sonunda sinirlendim bağırdım çağırdım yardım etmeye çalıştım.
112'yi arıyoruz. O kadar sorumsuzlar ki 1 saat geçmesine rağmen gelmediler. Defalarca aradım sinirden kuduruyorum bi yandan da..
Çocuk bayılmış orda resmen can çekişiyor ve sevgilisi ordan "lanet olsun seninle çıktığım güne,nerden çıktım" diye bağırıyor.
O an dedim ki;kalk şu kızın ağzıyla burnunun yerini değiştir.. Zaten ambulans gelmemiş sinirim tepeme çıkmış.
Neyse ambulans gecikmeli de olsa geldi.Sağlık görevlisine de saldırmamak için zor tuttum kendimi.
Ambulans geldi götürdü falan kendine gelmiş sanırım yolda.
Ama sevgilisi hala okulda ve kız hiçbir şey olmamış gibi davranıyor. Gidip birşey söylesem,olmaz. Sanane dese haklı yani. Okuldan bir çocuk kızın üstüne yürüdü dövecekti. Ben tuttum.. Olaysız atlattık..
Zaman geçti ve oturdum düşündüm.. Benim için kimse bu derece olmadı. Hatta bayılmayı geçtim ağlamadı bile..
Bunu en iyi şu benzetmemle anlatabiliyorum..
"tükenmez kalemin tükendiğine inanmayıp umutla ucuna "hoh"layan adam,gidiyorum dediğimde "kalsaydın" diyemedi"
 işte böyle birşiiler. 

9 yorum:

  1. ben bu sondaki benzetmeye bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Benzetmen çok ama çok güzel gerçekten Bug@. Çocuğa çok üzüldüm ve orada olsaydım o kızı oracıkta boğabilirdim!

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ediyorum :)
    Aslında boğardım da izin vermediler..

    YanıtlaSil
  4. Her şey istediğin anda olmaz ki.. Bir bakarsın hiç içinden geçmediği anda geliverir :)

    YanıtlaSil
  5. :) kızlar ne zalim oluyorlar di mi bazen.
    bak bi de erkekler onun peşinde koşar.
    :)

    bir gün bayılır biri de senin için.
    :)

    YanıtlaSil
  6. francesca mckennitt: Belkide :)

    deepblueeagle: Kızlar çok zalim evet :D
    Bayılmasın kimse,ağlarım ben.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Çocuk 2 saat mi numara yapıcak? Abartmayalım mümkünse :)

    YanıtlaSil