26 Kasım 2010 Cuma

Yeni Moda!


Bugün size günümüz gençlerinin en sevmediğim yönlerinin 2 tanesinden bahsedeceğim. 
Ah, biz herşeyin bokunu çıkmaya bayılırııız.
1.Malum yeni modamız sevgiliyle kendi aranda 25 TL'lik gümüş yüzük takmak. Önüne gelende yüzük anasını satiyim. O yüzüğü evleneceğiniz adam/kadın için bir defa ve hiç çıkarmamak üzere takın. Bugün çıkmaya başlıyorlar ertesi gün bakıyorum parmaklarında yüzük. Hayırdır? "ya biz çok seviyoz yaaa. hem ciddi düşünüyoz biiz" lan daha bi gün oldu siz çıkalı. O yüzük parmağa geçince şimdi ciddimi düşünüyorsunuz?
Bir de o yüzüğü taktığı gün millete göstermek için bir çaba harcayanlar var.
Bkz:benim sınıf arkadaşlarımdan bir tane görgüsüz.
Kız yüzüğü takmış millet farketsin diye eli havada geziyor resmen. Yüzük takan herkeste "sizin köpek bizim köpeğe hooşt hooşt" demiş muhabbeti. Bu kız da aynısını yaptı.. Artık dayanamayıp sınıfa " gençler bakın Bahar yüzük takmış,onu göstermek için sabahtan beri eli havada yazık kolu ağrıyacak" dedim. Herkes güldü tabii ki. Utanmaz kız da güldü bana. Durumun vahimliğinin farkında değil ama kimse. 
Yüzük çiftler için özel birşeydir. Ne bileyim insan gerçekten sevdiği,bir ömür geçirmek istediği biriyle hayatlarını birleştirmek amaçlı takarlar o yüzüğü. Ama şimdi yeni moda! Herkesin parmağında. Uyuz oluyorum!

NOT: Bende yok diye kıskanmıyorum kesinlikle,aa yanlış anlamayın ama.


2. Birinin yaptığı esprinin bokunu çıkarana,insanları deli edene kadar yapmak.
Yok cart dedi üşüdüm curt dedi ısındım.Şunu dedim sustu bunu dedim konuştu.
Yaptım olacak.
Şimdi de Nihat Doğan esprileri.
E ne var bunda? Bokunu çıkarmak zorunda mısınız. Bir kere yapın yeter. Günde kırk kere yapmanın lüzumu ne arkadaşım?
Yahu bırakın bu işleri. Asabını bozmayın insanın. Ne var yani,ne gereksiz birşeydir bu.
Çok sinirleniyorum ben böyle şeylere.
Ah gerildim yine.Neyse işte böyle yani. Daha yazardım ama sinirlerim tavan yapıyor.

5 yorum:

  1. yahu walla demeden duramicam. o esprileri var ya.. yaptım, olazak!! :P (cok özür:P)

    yüzük konusunda haklısın. 10 yıl önce bizim lisede yüzük takardı kızlar. nan nenize sizin yüzük? sankim evlencekler lisede..üstüne 10 sevgili degiştirdiler. ben de cok kızarım

    YanıtlaSil
  2. ahaha o yüzük olayı cidden çok komik. facebookta öyle bi arkadaşım var mesela, kızın hayatı sevgili bulmak onunla in a relationship olmak yüzük takmak ve <3 <3 <3 isimli albümler yapmakla geçiyor. allahtan evlenmek kolay diil yoksa bunlar seda ablaları gibi 10 koca eskitmişlerdi:)

    YanıtlaSil
  3. kirliselpak: Espri yapılırda abartılmaz. O kadar abarttığını sanmıyorum :)yüzük gerçekten çok saçma geliyor. Bence özel olmalı tekrar söylüyorum.

    French Oje:Benimde çok fazla arkadaşlarım var öyle. Bi tanesinin bildiğiniz yüzük koleksiyonu var :) Yazık ediyor kendine,evlendiği zaman yüzüğün bir anlamı kalmayacak.

    YanıtlaSil
  4. :) çok komik. öyle ya, cidden bokunu çıkartırız herşeyin :))

    taksınlar işte boşver. heveslerini alsınlar.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Bizim tavuk sizin tavuğa kışt demiş... Anlarsın sen.

    YanıtlaSil