23 Kasım 2010 Salı

Merhabaaaaaa.



Merhaba,bu benim eski blogum. Ama ondan çok sıkılıp bu blogu açmaya karar verdim.

İlk önce kendimi tanıtmalıymışım çok bilmiş ablam önce kendini tanıtmalısın dedi. 
Çok heyecan yaptım lan şimdi.
Ben 17 yaşında aklı başında olmayan,yaptığı hataları hep tekrarlayan gerizekalının tekiyim. Ama benim bu yaptığımı başkası yapsa,ağzını yüzünü dağıtırım da. 3 kardeşiz ve hepimiz birbirimizden gayet bağımsızız.
3 tane gerizekalı kuzenim var,pek sevmem onları. Çünkü engin dağları ben yarattım tarzı insanlar. (öyle bişey vardı dimi ben tam hatırlamıyorum da)
Neyse,blog yazmaya ablam sayesinde başladım. Aslında eğlenceli birşey ama okuldan dolayı pek vakit ayıramıyorum. Ama bu bloguma sizlerin karşısında söz veriyorum "Bloog! Seninle çok ilgileneceğim şekerim :-*"
Bir sevgilim olsun istiyorum.Kavga edelim onunla,birbirimizin ağzını yüzünü dağıtalım. Oh mis lan ne güzel.
Birbirinden alakasız şeyler anlattım ama ben böyle bir insanım.
İzleyicim olmayan blogumu çok öptüm şimdiliik.




10 yorum:

  1. Çok çok hoş geldiinn. Öptüm bende şimdilik (:

    YanıtlaSil
  2. Ahah,teşekkürler. Hoşbulduum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa! Hoşgeldin çıtır blogcuu! :D

    YanıtlaSil
  4. Max'e yazılan mektuplar blogunu değiştirdiğine göre, onu da sildin demektir! oley yeni blogunu çooook sevdimm!!! ;)

    YanıtlaSil
  5. Melly: Teşekkürler,hoşbuldum :)
    Mia'm: Evet sildim onuda,bende seni çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  6. Aaa, sen cipsinin kardeşi misiiiğğnn??!

    YanıtlaSil
  7. O çok bilmiş ablan seni bir döver görürsün.

    YanıtlaSil
  8. Melly:Aynen öyle,kardeşiyim :)
    CYK: Canım,kim kimi döver gel bakalım :P

    YanıtlaSil
  9. :) hoşgeldin bloguma. az önce üye olmuşsun.

    ben de geldim şimdi.

    eski blogunu bilmiyorum haliyle.
    baktım ama.

    giriş yazın çok sevimli.
    :)

    YanıtlaSil
  10. deepblueeagle:Hoşbuldum,teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil