24 Kasım 2010 Çarşamba

Okul Problemleri Vol.1

Bugün birşey farkettim; yeni nesil çok tuhaf lan. Hepsi bir acayip. Bende yeni nesilden sayılıyorum ama,hepsi ciddi anlamda tuhaf.
En adam gibi adam,efendi dediğim erkeğin bile en az 3 sevgilisi var,yuh artık!
Kimyası bozuk bunların diyorum da,bana feminist diyorlar. Ama öyle değil mi?

Neyse okulumdan bahsedeceğim bugün size,konuyu dağıttım. 
Benim okulum gayet tuhaf bir okuldur. Mesela şuan bir kız bir çocukla oynaşıyorsa,1 saat sonra kolunda başkasıyla gezer. Bir çoğu kronik kaltak yani.
Ben öyle herşeye karışan bir tip değilim,ama bazen sabrımın sınırları zorlanıyor.
Bugün öğretmenler günüydü malum. Hergün şeytan gibi olup,ağzımıza sıçan öğretmenler bugün melek gibiydi. Nasıl sinir bozucu bir durumdur,anlayın artık.
Normal günde "hocaam ders işlemeyelim yaae bugün" desek "hayıır,olurr mu? Çok gerideyiz cooğklar" diye çemkirirlerdi. Bugün ders çalışmak istedik,sağolsunlar çeneleriyle kafa ütülediler. Öğrenciler garip,öğretmenler daha bir garip.
Konuyu çook dağıttım yine. Asıl meseleye dönüyorum.

Okuldan eski sevgilim kendine manita yapmış. Kız da full kaltak yani. Sabah okula gidince günaydın muhabbetleri olur hep ya,hah işte. Okuldan girince arkadaşların toplandığını gördüm,herkese selam verdim. Eski sevgilim de orda. Herkese selam verip onu atlasam diye düşündüm ama medeniyetsiz miyim ben? Hayır,tabii ki değilim. Ona da selam verdim. Tokalaşmak için elimi tam uzattım ki kız sevgilisinin eline pat diye vurdu. Baktım çocuğa çemkiriyor herkesin içinde. "Ben onun etkisinden yeni kurtardım seniiiiiii,ben sana demedim miiiiiiii,konuşmayacaksıııııııın!" bide ağzını yamultarak konuşuyor. Gerilip bir tane terlikle vuracaksın ağzının üstüne,gerizekalı şey. Ben çok sinirlendim tabii ki. Hemen ordan uzaklaştım. Ama eski sevgilim yanıma geldi,özür diledi vs. Sevgilisi geldi yine çemkirdi. Bende acayip sinirlendim elimdeki su şişesini suratına fırlattım. Dudağı falan patladı. Ben aslında şiddet yanlısı bir insan değilim ama,sabrımın zorlandığı bir noktaydı. Hastayım zaten kardeşim,laf anla defol yanımdan. Ama basmıyor ki kafası,lanet olası sarışın.Ağladı sızladı müdür yardımcısına şikayet etti. Çıktık müdür yardımcısının odasına ama kız başka anlatmış olacak ki,hoca bana bağırmaya başladı. Ben sevgilisine asılıyormuşum. Rahat bırak demiş bana bende ona vurmuşum. Öyle demiş hocaya,bak baak! yalanlara bak. Herşeyi olduğu gibi anlattım bende ne varsa. Kızın sevgilisine sordu doğrumu anlattı diye,benim doğruyu anlattığımı söyledi. Kız boşuna bir sürü laf yedi. Falan filaan,böyle birşeydi işte.
Dürüstlük kazandı,ona seviniyorum.

6 yorum:

  1. heeey. gerçekten kızıp fırlattın ha. süper. :)

    kız sayısı erkek sayısından çok fazla da ondan. her erkeğe bilmem kaç kız düşüyor.

    bi de kızlar artık daha rahat :)

    öğretmenler de kafayı yemiş :)))

    YanıtlaSil
  2. asdasdsdsd.
    Su şişesi mi:D
    Süpersin.

    YanıtlaSil
  3. Yavrum sizin okulda öğrencilerden öte öğretmenler daha fena bence onları anlat, hem o yellozu bir gün gelip parçalicam az kaldı.

    YanıtlaSil
  4. uf grhhhet öhhöm.

    tamam,
    biraz ağır geldi doğrusu.Ben mi anormalim acaba?
    Niye bu tür şeyler yaşamıyorum?
    Aman, uzak kalsın zaten de...aklıma takıldı.

    Takıldığım bölüm aslında kızın gidip de hocaya sevgilimee asılıyoo diyebilmesi.Mümkün müdür bu? Böyle ağzına çakacaksın bir tane öğretmen olup.

    Neyse :) en azından gelmiş özür dilemiş eski sevgilin falan.
    Çok da karışmayı sevmiyorum aslında bu tür kendi hayatından kesitleri anlatan yazılara.Yazıyla ilgili yorum yapmak lazım konuyla değil.

    Yeni gelmişsin heralde :) hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  5. Eski sevgilim adammış valla. Yeni sevgilimi kayırayım gibisinden ayak yapmamış hocanın karşısında. Büyük geçmiş olsun ya. Ben olsam su şişesini fırlatmakla kalmaz, ağzını ortadan ikiye ayırırdım!

    YanıtlaSil
  6. deepblueeagle: Evet çok kızdım fırlattım sarı yelloz. Öğretmenler zaten acayip insanlar.

    .cRn.:Sabrımı zorladı napiyim (:

    CYK:ben hallederim annem,bosver sen.

    Hazel: Okulda bu gibi şeyler tuhaf karşılanmıyor. Teşekkürler,hooşbuldm (:

    girl with the red balloon: aah aah. Hemde ne adamdı. Ama kaçırdım elimden. Teşekkür ederim,aslında ben onu öldürürdüm de tuttum kendimii.

    YanıtlaSil