25 Kasım 2010 Perşembe

School.



Okulumdan bahsettim ilk,tekrar bahsedeyim. Ama bugün sınıfımdan anlatacağım sadece.
Sınıf arkadaşlarım çok deli insanlardır. Sınıfımda 20 kız 5 tane erkek var.Geçen gün erkekler hesaplamış,her erkeğe 4 kız düşüyormuş.
1. Neyse bugün din kültürü dersinde herkes sıkılmış,baygın bir şekilde yatıyorken,
Hoca:ruh nasıl temizlenir çocuklar?
Sınıf:Mmm,şey kem küm 
derkeen,hoca cevap verdi."Güzel ahlakla,güler yüzle,saygılı olmakla ve yalan söylememekler ruh temizlenir." dedi.
Herkes susmuş hocayı dinlerken,Kubilay (sınıfın en salak,en komik,en devamsız ve benim en sevdiğim öğrencisi):Hocam benim ruhumu bok götürüyor o zaamaan! dedi ve sınıf koptu. Ben tabi uyku sersemi gülemiyorum.
Kubilay:Sen niye gülmüyorsun lan,komik bişey söyledim.
Herkes gülüyor. Lan gülsenee!
Ben:Komik değildi,kabul et.
Kubilay: Kızım herkes gülüyor,sende gülsene!
Ben:Tamam güldüm-haha.
Sınıf bizim bu salak diyalogumuza daha çok güldü tabii ki.
Ama komik değildi bence.


2. Bugün din kültürü yazılısı da olduk aynı zaman da.
Kubilay:1.soru ne?
Ben:Havra.
Kubilay Havrayı "avrat" anlayıp,kağıda öyle yazaaar.
Kubilay:5. soru ne?
Ben:Allah'a şirk koşmak.
Kubilay Allah'a şiir okumak yazaaar. Tövbe yarabbim ağzımız yüzümüz yamulacak.
Başka bir dersin yazılısında da stopaja sabotaj yazıp puan beklemişti arkadaş.
Böyle değişik bir insandır.Severim kendilerini,burdan saygı ve selamlar.


Şeey,ben birazcık hastayım da pek birşeyler yazamıyorum bugün. İdare edin lüffen.

7 yorum:

  1. Ohaaa! Avrat ve Allaha şiir okumak yazdı yani ciddi ciddi öyle mi?! Ahahaha! :D

    Bu arada geçmiş olsun şekerim..

    YanıtlaSil
  2. Eveet. Yazdı yani öyle anlayıp yazmış (:
    Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum bu okul maceralarına ;)kuzu geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  4. Kubilay beni en çok güldüren elemanı zaten sizin sınıfın, geçen gün Rana'nın kırdığı rekora tek ortak o.

    YanıtlaSil
  5. haYaL@:Bir gün bayaa ayrıntılı anlatiyim senin için. Teşekkürler canım benm /:

    CYK:Rana'nın kırdığı rekoru kıracak birinin olacağını snmıyoruumm.

    YanıtlaSil
  6. Ohaaannes diyorum! Çok güldüm ama yaaaa :DD:D

    YanıtlaSil