27 Kasım 2010 Cumartesi

Seviyorum-Mim.



Ablamı  neden sevdiğimi anlatacağım bugün. İçimden geldi.

O'nun bana olmayan kıyafetlerini giymeyi seviyorum.
O'nunla bayılana kadar gülmeyi seviyorum.
O'nunla görmemişler gibi intense canavarlığı yapmayı seviyorum.
O'nunla yolda yürürken yavaş yürüyen insanlara laf sokmayı seviyorum.
O'nunla Canon alma hayalleri kurmayı seviyorum.
O'nun fotoğraflar çekmesini,sonra onları shoplamayı seviyorum.
O'nun feysine girmeyi,duvar yazılarını,twitlerini çalmayı seviyorum.
O'nunla burgerda aç gözlülük yapıp bir sürü yemek almayı ama onları yememeyi,arkamıza oturan ve çok konuşan kızlara ters ters bakmayı seviyorum.
O'nun telefonunu kendi telefonummuş gibi sahiplenmeyi seviyorum.

Bu liste uzaaar,gider daha fazla yazamıcağım şimdi.
Aa! Mim olsun hadi bu. Bir kişiyi seçip onunle neler yapmayı sevdiğinizi yazınız lütfen.

Mimlenenler:
CYK
Mia
"MeLLy"

Not: Fotoğraftaki çirkin ellere sahip arkadaş benim. 




7 yorum:

  1. çok şeker bir yazı bu. ikiniz de ne şanslısınız.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Evet öyleyiz :)

    YanıtlaSil
  3. Benim ablam yok.
    Benim giysilerini giyebileceğim tek kişi annem.
    Ben, birilerine ancak kendim laf edebiliyorum.
    Hatta öyle bir huyum yoktur, edemiyorum.
    yalnızım.

    YanıtlaSil
  4. hazel, çok yakın bir akraba olan bir kız arkadaşın veya başka çok yakın bir kız arkadaşında mı yok. üff ya.

    YanıtlaSil
  5. Lan beni çok duygulandırdın şimdi beni, ay kötü oldum ben. Manyak seviyorum seni.

    YanıtlaSil
  6. ya ben de tam "onunla burger" dicektim ki o cümleyi yazıda gördüm rahatladım :)

    Mim için teşekkür ederim;)
    (İkinizin güzel iletilerini görüp beğenmeyi seviyorum ben de) :)

    YanıtlaSil