14 Şubat 2011 Pazartesi

Tanımadığım Sevgili.


Gördüğüm rüyanın şiddetiyle acıyorum gözlerimi. Sabah olmuş galiba.. Bakıyorum etrafa aynı masa-sandalye.
Masanın üzerindeki kitap dikkatimi çekiyor bir an. O kitap hakkındaki bitmek bilmeyen muhabbeti hatırlıyorum. Kitabın içindeki not dikkatimi çekiyor. Sanki daha önce hiç dikkat etmemişim gibi..
"Okuduğun her harfte beni hatırla. Anlamını bilmediğin kelimelerin altını çizmeyi unutma küçükhanım. Sevgililerin en güzeline.." daha önce hiç anlam yüklememiş olmalıyım.Kafamı çevirip duvardaki saate bakıyorum. Orda da senden birşeyler kalmış. En güzel saatlerim seninle geçmiş. En güzel şarkıyı senin sesinle dinlemişim..
Gözlerim duvarda,yüzümde kırık bi tebessüm. Duvardaki silüet dikkatimi çekiyor birden..
"Kim var orda?" diyorum ses vermiyor.
"Hey! Kim var orda!" diyorum..
"Kalbine izinsiz girdiğim gibi evinede izinsiz girdim kızmicaksın değil mi?" diyor bi ses.
Kim olduğu hakkındaki düşüncelerim gidiyor birden. Rüyada olmalıyım hala.. Evet,o sensin! Hiç yüzünü görmediğim,adını dahi bilmediğim ama tanıdığım sevgili! Kayboluyor birden..
"Hayır,dur nereye!" dememe aldırmadan kayboluyor.
Gölgen dahi olmasın hayatımda derken bu değildi istediğim.. Sinirliyken söylediklerimi ciddiye almaman gerektiğini kaç kez söylemiştim ki sana. Sana aldığım çakmak çantamda kalmış. "Sen yakıyorsun beni,her nefeste içime çektiğim sensin. Aslında eroin gibi birşeysin sen. Gözlerine,sözlerine bağlılık." diyordun her kullanışında..
Beraber salata yapardık hep. Sen her seferinde "Sakın mısır koyma sevgilim" derdin. Ama koyardım ben,ters düşerdik bu konuda. Yemezdin.. Dayanamayıp tekrar salata yapmaya gider ve her seferinde parmağımı keserdim. Özenle yaramı temizleyip dudaklarınla yarabandı olurdun.. Ama en büyük yarayı açıp pansuman bile yapmadan giden yine sensin. Dudakların tekrar yarabandı olur mu yaralarıma? Olmaz biliyorum..
İlaçlarımı tabletlerinden dikkatle çıkarıp,bazen burnumu tıkayıp zorla içirirdn onları. Türkiye'yi kurtarmıyorsun ne bu dikkat dediğimde " Sen benim kalbimde farklı bir cumhuriyetsin,cumhuriyetimi koruyorum" deyip,şımartırdın beni..
İlaçlarımı içmiyorum artık,ellerim daha fazla titriyor. Ellerim,ellerini özlüyor.. Nefes alıp verişlerim anlamını yitirdi bugünlerde. Çünkü onlar bile yarım artık.. Son Aşk'sın.. Bitmek bilmeyen,tükenmeyen,ama kalbimin içine eden.. Hayatıma girip beni mahfettiğin için teşekkürler ey sevgili!

3 yorum:

  1. off.. nasıl bir yazı bu böyle.. Yanında olup seninle mısırlı salata yapmak istedim ve son mısırına kadar yiyip bitirmek.. Canım üzülme!

    YanıtlaSil
  2. Elbet birlikte son mısırına kadar yeriz o salatayı :)

    YanıtlaSil
  3. filmin sonunu bilsen de yersin o salatayı hep.

    YanıtlaSil